Garantiye Ürün Gönderim Koşulları
Deha Bilgisayar olarak satışını yaptığımız ürünlerde kendi markalarımız “Novalink” ve “Destro” markası haricinde servis yetkimiz ve garanti sorumluluğu yoktur. Bundan dolayı garanti için tarafımıza gönderilen ürünlerde esas ithalatçıya veya yetkili servise gönderimler “satış sonrası destek” kapsamındadır. Müşterilerimiz dilerse satışını yaptığımız ürünleri doğrudan yetkili servis veya ithalatçıya gönderim sağlayabilir.
Garantiye gönderilmek üzere tarafımıza teslim edilen ürünler için herhangi bir kargo ücreti müşterimize yansıtılmaz, firmamız tarafından karşılanır.
Takip kolaylığı sağlaması ve kargo maliyetlerinin artmaması için servisimize bıraktığınız ürünler benzerleri ile biriktirilerek, 5 ila 15 iş günü arasında yetkili servis veya ithalatçıya gönderilir. Dolayısıyla standart garanti süresine (20 iş günü) ek gecikmeler yaşanabilir. Servisimize bırakılan ürünlerde bu koşullar kabul etmiş sayılır.
Firmamıza kargo gönderirken anlaşmalı kargomuz (23207554551138 - ARAS KARGO) İle gönderebilirsiniz Göndermiş oldugunuz ürünler tekrar size gönderilirken kargo ücreti firmamız tarafından ödenerek tarafınıza yollanmaktadır.